Återställ kontrollen över dina sociala medier-konton

Ibland går det snett, vi hjälper dig tillrätta igen.

Utmaningar med sociala medier-konton kan snabbt bli ett hinder för företags framsteg och tillväxt. Från inloggningsproblem till annonseringsblockeringar, varje tekniskt hinder kan påverka ditt varumärkes synlighet och engagemang. Med detta i åtanke har vi tagit fram ett omfattande felsökningspaket för sociala medier-konton, utformat för att snabbt identifiera och i den mån det är möjligt lösa dessa utmaningar, återställa ditt kontos fulla kapacitet och säkerställa att ditt företag kan jobba vidare enligt plan på sociala medier.

Paketöversikt

Vårt paket är skräddarsytt för att adressera och lösa de mest vanliga problemen som företag stöter på med sina sociala medier-konton, inklusive men inte begränsat till:

  • Inloggningsproblem
  • Möjligheten att annonsera blivit begränsad eller helt blockerad
  • Inaktiverade eller bannade konton
  • Problem med tvåfaktorsautentisering

Hur det fungerar

För att effektivt adressera dina problem och snabbt återställa kontrollen över dina sociala medier-konton, ber vi dig tillhandahålla detaljerad information om:

  • Ge Mild access till aktuella konton (om möjligt).
  • Plattform och kontoproblem: Specificera plattformen (t.ex., Meta, LinkedIn, TikTok) och ge en detaljerad beskrivning av problemet.
  • Kontostatus: Ange tidigare och nuvarande kontotillgångar, tidpunkten för när problemet uppstod och tidigare försök till lösningar.
  • Åtkomstuppgifter: Informera oss om eventuella kontoinaktiveringsmeddelanden, försök till lösenordsåterställning, ändringar av kontoinformation, användning av tvåfaktorsautentisering, samt enheter som använts för att försöka få tillgång till kontot.

Detta innehåller vår leverans:

  • Steg 1 : Initial konsultation
  • Steg 2: Djupgående analys
  • Steg 3: Direkt support
  • Steg 4: Åtgärdsplan
  • Steg 5: Utbildning

1. Initial konsultation

  • En genomgång av ditt problem för att förstå bakgrunden och omfattningen.

2. Djupgående analys

  • En detaljerad undersökning av problemet med hjälp av den information du tillhandahåller, genomförs av SoMe-specialist.

3. Direkt support

  • Personlig hjälp från våra SoMe-specialister för att genomföra nödvändiga åtgärder och lösa problemet.

4. Åtgärdsplan

  • En skräddarsydd plan för att förebygga framtida problem och säkerställa smidig drift av dina sociala medier-konton.

5: Utbildning

  • Tips och resurser för att stärka din förståelse och hantering av sociala medier-konton.

Våra priser och upplägg

Engångskostnad:

  • Vår service erbjuds till en fast kostnad baserat på problemets komplexitet, med priser som startar från 10 000 kr.

Löpande licens (valfritt):

  • Vi erbjuder även en licens som innebär kontinuerlig övervakning och support, priset är 2 000 kr/månad.

Behöver du hjälp att återställa ditt sociala medier-konto?

Kontakta oss, så tittar vi tillsammans på en passande lösning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Några av våra kunder

Vad våra kunder säger